SKY ry

Yhdistyksen tarkoituksena on edistää:

• käyttäytymisanalyyttistä ja kognitiiviseen käyttäytymisterapiaan liittyvää tutkimusta
  • asiallista ja tosiasioihin perustuvaa keskustelua käyttäytymisanalyysin ja kognitiivisen käyttäytymisterapian tavoitteista, arvoista ja eettisistä kysymyksistä
  • validoitujen psykologisten arviointi- ja mittausmenetelmien ja empiiriseen näyttöön perustuvien psykoterapiamuotojen opetusta, käyttöä ja niiden asemaa yhteiskunnan terveydenhuoltojärjestelmässä, sekä
  • yhteistyötä eri maissa toimivien käyttäytymisterapioita edustavien yhdistysten välillä

Yhdistyksen jäsenlehti

Käyttäytymisanalyysi- ja terapia -lehti on SKY ry:n tiede- ja jäsenlehti. Lehti on tieteellinen aikakauslehti, joka on omistettu kliinisten, kasvatuksellisten ja sosiaalisten interventioiden tutkimukselle. Lehdestä ilmestyy vuosittain 2-4 numeroa.

Miksi kannattaa liittyä SKY ry:n jäseneksi?

• Saat Cognitive Behaviour Therapy -lehden vuosikerran (4 nroa), European Journal of Behavior Analysis (EJOBA) -lehden sähköisen vuosikerran (2 nroa) sekä Käyttäytymisanalyysi ja -terapia -lehden eli SKY ry:n tiede- ja jäsenlehden.
  • Päätoimisena opiskelijana pääset jäseneksi halvemmalla kuin muut.
  • Saat osallistua alennettuun hintaan yhdistyksen järjestämiin opinto- ja koulutuspäiviin sekä “workshopeihin”, jotka useimmiten ovat kansainvälisten huipputerapeuttien ja -tutkijoiden pitämiä.
  • Saat tietoa yhdistyksen toiminnasta ja mahdollisuuden vaikuttaa sen toimintamuotoihin.
  • Saat tietoa psykologian, psykoterapian, psykofysiologian ja käyttäytymislääketieteen koulutusmahdollisuuksista ja kongresseista.
  • Saat tietoa terapiamuodoista, jotka maailman laajimman ja perusteellisimman, riippumattoman psykoterapiatutkimuksen mukaan on arvioitu tuloksellisimmiksi terapiamuodoiksi.
  • Voit tutustua alalla toimiviin väitelleisiin tutkijoihin ja vaativan erityistason psykoterapeutteihin, joilla on laaja kokemus sekä kotimaasta että ulkomailta ja saada heiltä neuvoja ja opastusta.

Liity jäseneksi jäsenrekisteripalvelun kauttaMembook

Uudet jäsenet voivat liittyä yhdistykseen Membookin kautta jäsenhakemuksen täyttämällä. Jäsenhakemukset käsitellään hallituksen kokousten yhteydessä noin kerran kuukaudessa. Jos olet jo SKY ry jäsen ja tarvitset kutsulinkin aktivoidaksesi jäsennäkymän Membookissa, ole yhteydessä sihteeriin: Katariina Keinonen sähköposti

Tietosuojaseloste